Hejsan =)

Jaha hur ska man börja nu då.Har funderat länge på om ja faktist ska börja försöka blogga men tror inte de är min grej,utan att skriva själv i en dagbok låter mycke mer privat där man kan skriva hur man vill stava hur galet man vill utan att någon kommenterar och stör sig på de. Men tänker iallafall testa vem vet de kanske är kul,ja läser ju alltid alla andras bloggar och tycker de kan vara ganska kul att se va folk hittar på.. Tror verkligen att blogga har blivit en "inne grej" som många fått för sig nu för att kändisar gör de och sånt. Men men ja får testa här ett tag iallafall och se om ja tycker de är kul fast ja inte tror att någon kommer vilja läsa om vad ja hittar på hela dagnar eller vad ja har för funderingar och grejjs.Men nämde de iallafall för Fia igår när ja va hos henne och vi baka kladdkaka och smakade i oss, och hon sa med en gång jaaa gör de så ja får göra en design. Så hon håller på för fullt med den :D blir så fint så,Men har även lovat att skriva här oxså så de inte blir som på något annat ställe där ja lägger ut en bild var 5 månad typ haha.                 

                                                              

                                                                               
Oväntat besök
Oj helt plötsligt när ja satt här och skulle skriva så kom Min Anna och min Stina med kladdkaka och grädde hehe ojoj om ja inte rullar fram snart men jaja man fyller bara år en gång per år så idag har de blivit grillat med klyftpotatis och sås och sen chokladpudding och nu då kladdkaka idag igen hehe gud vilka söta kompisar man har:) Fått massa sms idag och folk som ringt man blir allitd lika glad liksom att någon kommer ihåg mig. Varit en otroligt bra födelsedag fast vdret kunde varit mycke bättre men inget att göra åt precis.. Nä nu får de bli duschen för mig ska upp klockan 4 igen ska åka med mamma och mormor till ullared ja ja skrev inte fel tid utan vi ska åka klockan 5!!! galna människor ja vet så de blir sova för mig i baksätet hela vägen hihih som vanligt.. men vem vet kanske skriver något kul här imorgon oxså :D
Pusss!

(Nu måste Fia vara stolt över mig :D!)

Kommentarer
Postat av: fia

klart jag är ;D haha!

2009-04-22 @ 01:55:46
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback