Ja är ju bara såå värdelös....

På de här med att blogga haha.. Men nu ska ja skärpa mig med både bloggandet och Tränandet från och med imorgon har gymmet sina vanliga öppetider så nu jävlar ska ja komma igång inga fler undanflykter ,KÖR BARA..
Fan ja tänker vekrligen komma igång måste de tar studenten 4 juni nästa år och då tänker inte ja stå där och vara tjockast i världen när ja står där och ska vara glad med min studenmössa så är de bara!!! Nu alla som vill peppa mig gör de behöver spark i baken för att verkligen komma igång. Läser några viktbloggar blir så impad på dom verkligen vill ju oxså vara så enveten vilken ja kan vara i vissa fall och tänker vara de även nu, har ja bestämt mig för.

Man kan bara man vill, och ja vill ju så varför skulle ja inte klara detta?!
Så nu blir de att ta på sig träningskläderna och cykla bort till spåret och ta stora spåret sist gång gick ja på tiden 27.45 minuter och de ska ja klara idag! 

Jajaj får la ta mig iväg nu innan ja kommer på andra tankar:) får försöka skriva här sen hade så gött
Pusss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu får ta dig i kragen och börja blogga varje dag!! :)

Pöss!

2010-02-02 @ 21:41:49
URL: http://mliochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback