Gomorron Gomorron

Ja då va de torsdag igen och imorgon är de midsommar afton mys mys men ska de inte vara fint väder nu? folk säger ju att när de varit midsommar så har halva sommare gått stämmer de? hoppas ja då verkligen inte för har ju knappt varit sommar ..
Vaknade för en stund sen och tänkte ta mig in i duschen här snart och ta bussen ner till stan och kolla på någon ja kan ha på mig imorgon vilket kommer vara sjukt svårt känner inte att ja hittar nåt eller trivs i några kläder nu vill bara gå ner i vikt men men kan ju inte träna när man fortfarnade är förkyld, tänker ju liksom inte ligga sjuk hela sommaren så ja får helt enkelt vänta..
Hela dagen imorgon blir ute i skogen vid vattnet hehe Vänersnäs heter de en kompis har sommar stuga där så känner alla som bor där.. de blir nog mys mys  så ja hade ju tänkt ha mina nya skor ja köpte för inte så längesen men de sket sig ju kan ju inte srpniga runt med höga klackar där precis haha.

Måste bara bertätta detta hihi..
Min kompis madde då hon frågade häromdagen om ja gillar sill?
Så sa hon snabbt efter alltså fisk haha ?
Helt ärligt mina kompisar tror la att ja är blond på riktigt vafan klart ja vet vad sill är :D

Nä nu blir de dusch Ni får hade så bra så skriver ja mer här senare eller nåt 
Soliga kramar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback