Längesen nu :)

Hejsan hejsan!
Nu får ja ge mig ja skulle ju börja blogga och de va ju som ja trodde gjorde de någon gång sen glömmde ja men nu ska ja försöka komma igång på rikgit då :)hehe. Så va hittaar ja på? joo ja ligger i sängen och inte har nåt vettigt för mig är förkyld såååå synd om mig ;) nej då överlever alltid men hade ju tänkt att börja träna nu när ja fått sommar lov och verkligen komma igång med de.. Har ju trotts allt lite mindre än ett år kvar till min studen som är 4 juni WIIIIe är de party då eller? JAAAA DE ÄR DE :D men då ska ja ha tränat massor och känna mig fin så är de bara så ett år på mig nu då, så tänkte även börja skirvia lite om min lilla "vikt resa"kanske ja kan kalla de för vill gå ner en hel del i vikt oxså och ja ska klara de har satt upp mål för mig själv vet inte om ja ska dela med mig av de men får fundera lite hihi.. Ja bara babblar en massa gojja ju som ingen verkligen kommmer orka läsa hehe jaja spela roll tvinger ju inte precis någon att läsa.. Nu blir de kvällsmat får se om ja kommer på något vettigt att skirva senare ikväll för nu ska ja komma igång med detta kan ju vara lite kul ja läser ju många bloggar själv så varför ska inte ja oxså skriva?
kan ju alltid vara någon som vill se va ja gör hehe..
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback