Upp och nervänd dag

Hejsan hejsan
Min dag började kvart i 6 med att ta på mig träningskläder för en kompis skulle komma hit oh gå en promenad med mig som vi gjort några gånger man blir så pigg hela dagen efter att ha börjat med de och sen frukost ( vilket ja i vanliga fall är sjukt dålig på att äta)fick dock ringa och väcka lilla frida haha klockan 6 men hon va här redan kvart över så de va så lugnt så...Men ja har bestämt mig att nu är de slutspurt inför studenten ,så började för några veckor sen ,men så har de varit födelsedag för min del massa i skolan så har väll inte gått så bra som ja vill men men nu är de 4 veckor kvar man kan ju iallafall kämpa på :D så nu kör vi..

Fick reda på precis innan ja skulle cyckla iväg till skolan att vi inte hade några lektioner med musiklärarna idag för att dom ska sitta och lyssna på alla 2or och 3ors beting nu i 2 dagar så imorgon är de min tur BLÄÄ ush  jaja men hoppas på att de går bra ändå http://www.youtube.com/watch?v=m-4F2oRq2xc (klicka på länken så ser du vilken låt de är ja ska sjunga upp :)  så imorgon 11.30 håll tummarna för mig hihi...

Nu snart bär de av till Dreamnette nere i stan för att prova min studentklänning som äntligen har kommit  wiie tycker den är så grymt fin så ja är sjukt nöjd får se om den sitter som den ska bara haha..

Mycke finare i verkligheten för på denna bilden som ligger ute på nätet så ser man inte att de är pälor vid uringningen
Nu får ja börja göra mig iordning för att ta mig ner till stan :) sen står de städa och ta sig till gymmet på schemat ikväll..
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback